Lidl z Finlandii zakpił z Therese Johaug

Do wędzonego norweskiego łososia gratis dodawano balsam ochronny do ust – w ten ironiczny sposób fiński Lidl nawiązał do dopingowego skandalu z Norweżką Therese Johaug w roli głównej.

– Chcieliśmy stworzyć akcję, która zaangażuje naszych fińskich klientów i będzie przy tym zabawna – mówi Seppo Niemela z działu marketingu Lidla. Oferta szybko stała się hitem w social media. Wielokrotnie przekazywano dalej zabawną reklamę, choć część osób uważa, że to był cios poniżej pasa..

- Reklama -

Reklama fińskiego Lidla to nawiązanie do dopingowej wpadki norweskiej biegaczki Therese Johaung. Kontrola dopingowa wykazała u Johaug ślady sterydu anabolicznego, popularnego kiedyś wśród enerdowskich dopingowiczów. Norweska gwiazda nart twierdzi, że jest niewinna. Zakazany środek był w maści Trofodermin, którą Norweżka posmarowała oparzone słońcem usta. Norweska federacja zawiesiła ją na dwa miesiące, a to oznacza, że zabraknie jej na starcie sezonu.

Johaug grozi kara dyskwalifikacji nawet na cztery lata. Czas zawieszenia zapewne zostanie odjęty od kary, na którą zawodniczka wciąż czeka.

- Reklama -
Udostępnij