Lidl Dania stawia na nowoczesność. Samoobsługowe kasy rewolucjonizują zakupy

Lidl Dania wdraża nowoczesne kasy samoobsługowe. Zakupy są szybsze, bezpieczniejsze i chętniej wybierane przez klientów. Sukces cyfrowej transformacji.

Lidl Dania wdraża innowacyjne kasy samoobsługowe w kolejnych sklepach w całym kraju. Dzięki nowoczesnym technologiom i dbałości o doświadczenie klienta, zakupy stają się szybsze, wygodniejsze i bardziej bezpieczne – a efekty są już widoczne.


Nowe technologie, większa wygoda

Od marca 2023 r. Lidl otworzył 24 nowe sklepy, a teraz rozszerza modernizację w zakresie obsługi klienta. Do czerwca 2025 roku około 20 placówek zostanie wyposażonych w nowoczesne kasy samoobsługowe.

- Reklama -

– Chcemy, aby zakupy były proste i szybkie – niezależnie od wieku klienta. Nowe rozwiązania poprawiają zadowolenie klientów i wydajność naszych sklepów – mówi Mads T. Nielsen, dyrektor ds. sprzedaży, rozwoju i nieruchomości w Lidl Dania.


Nowa jakość w obsłudze

🛒 Jak to działa?

  • Kasy samoobsługowe wyposażono w czytniki wagowe i intuicyjne ekrany,
  • W strefie skanowania zawsze obecny jest pracownik, zapewniając pomoc i bezpieczeństwo,
  • System umożliwia łatwe skanowanie nawet wypieków czy owoców.

– Nasze rozwiązanie spełnia najwyższe standardy branży – dodaje Nielsen – i pozwala ograniczyć tzw. kurczenie się sklepów, czyli straty towarowe.


Efekty? Większe zadowolenie i więcej użytkowników Lidl Plus

Wprowadzenie kas samoobsługowych przyniosło wzrost liczby klientów korzystających z aplikacji Lidl Plus o 5 punktów procentowych. W niektórych sklepach nawet 75% klientów wybiera samodzielne skanowanie.

📲 Klienci mogą logować się w aplikacji numerem telefonu – bez konieczności skanowania fizycznej karty.


Kasy przyszłości

Nowe rozwiązania są częścią szerszej cyfrowej strategii Lidla w Danii. Firma planuje stałe inwestycje w technologie, które ułatwią codzienne zakupy i poprawią jakość obsługi – bez rezygnacji z tradycyjnych kas.

- Reklama -
Udostępnij