Spółka Volkswagen Group Sverige wpadła na pomysł nietypowej kampanii reklamowej. Polega ona na polowaniu: osoba która odnajdzie ukryty gdzieś w górach samochód Volkswagen Passat, stanie się jego szczęśliwym posiadaczem bez uiszczania żadnych opłat. Jeśli myślicie, że auto trudno byłoby skutecznie schować, jesteście jednak w błędzie.
We wprowadzeniu kampanii w życie uczestniczyła agencja marketingowa Nord DDB. Samemu przedsięwzięciu nadano nazwę „The No Show Room”.
Zasady „polowania” na okazję są proste. Volkswagen Passat ukryty został w specjalnie skonstruowanym miniaturowym salonie. Jest on oczywiście tajny. Osoba, która jako pierwsza wpadnie na trop nowego modelu Passata wygrywa samochód. Akcja trwa od 2 do 21 stycznia, a Volkswagen umieszcza na Instagramie różnego rodzaju wskazówki, które mogą okazać się pomocne w poszukiwaniach.
Kampania promowana jest telewizji. W spotach reklamowych wystąpiły m.in. Charlotte Kalla i Frida Karlsson – biegaczki narciarskie, medalistki w narciarstwie klasycznym. Odpowiednią widoczność zapewniono też kampanii „The No Show Room” w mediach społecznościowych.
Nowy model to Passat Alltrack 4Motion. Auto wprowadzone zostaje na rynek z układem napędu na cztery koła, zwiększonym prześwitem i usprawnionym układem hamulcowym, który poradzi sobie z wszelkimi utrudnieniami na drodze. Alltrack 4Motion to auto częściowo samosterowane. Wyposażono je też w reflektory IQ.LIGHT, które zapobiegają oślepianiu nadjeżdżających z naprzeciwka kierowców.