SkandynawiainfoSkandynawiainfoSkandynawiainfo
  • Strona główna
  • Wiadomości
    • Szwecja
      • Imigracja w Szwecji
      • Przestępczość
      • Praca w Szwecji
      • Nieruchomości w Szwecji
      • Podatki w Szwecji
      • Emerytura w Szwecji
    • Dania
    • Finlandia
    • Norwegia
    • Polska
    • Świat
    • Wojna na Ukrainie
  • O nas
    • Kontakt
    • Zasady wykorzystywania treści
    • Regulamin
    • Polityka prywatności
Reading: Kampania Volkswagena: jeśli znajdziesz Passata ukrytego w górach, możesz go zatrzymać
Udostępnij
Notification Show More
Font ResizerAa
SkandynawiainfoSkandynawiainfo
Font ResizerAa
  • Strona główna
  • Wiadomości
  • O nas
Szukaj
  • Strona główna
  • Wiadomości
    • Szwecja
    • Dania
    • Finlandia
    • Norwegia
    • Polska
    • Świat
    • Wojna na Ukrainie
  • O nas
    • Kontakt
    • Zasady wykorzystywania treści
    • Regulamin
    • Polityka prywatności
Have an existing account? Sign In
Obserwuj nas
  • Advertise
© 2025 Skandynawiainfo.pl Zdjęcia dostarcza Depositphotos
Skandynawiainfo > Blog > Wiadomości > Szwecja > Kampania Volkswagena: jeśli znajdziesz Passata ukrytego w górach, możesz go zatrzymać
SzwecjaWiadomości

Kampania Volkswagena: jeśli znajdziesz Passata ukrytego w górach, możesz go zatrzymać

2020/01/09
5 lat temu
Udostępnij

Spółka Volkswagen Group Sverige wpadła na pomysł nietypowej kampanii reklamowej. Polega ona na polowaniu: osoba która odnajdzie ukryty gdzieś w górach samochód Volkswagen Passat, stanie się jego szczęśliwym posiadaczem bez uiszczania żadnych opłat. Jeśli myślicie, że auto trudno byłoby skutecznie schować, jesteście jednak w błędzie.

We wprowadzeniu kampanii w życie uczestniczyła agencja marketingowa Nord DDB. Samemu przedsięwzięciu nadano nazwę „The No Show Room”.

Zasady „polowania” na okazję są proste. Volkswagen Passat ukryty został w specjalnie skonstruowanym miniaturowym salonie. Jest on oczywiście tajny. Osoba, która jako pierwsza wpadnie na trop nowego modelu Passata wygrywa samochód. Akcja trwa od 2 do 21 stycznia, a Volkswagen umieszcza na Instagramie różnego rodzaju wskazówki, które mogą okazać się pomocne w poszukiwaniach.

Kampania promowana jest telewizji. W spotach reklamowych wystąpiły m.in. Charlotte Kalla i Frida Karlsson – biegaczki narciarskie, medalistki w narciarstwie klasycznym. Odpowiednią widoczność zapewniono też kampanii „The No Show Room” w mediach społecznościowych.

- Reklama-
https://youtu.be/TV-9wxYjGGo

Nowy model to Passat Alltrack 4Motion. Auto wprowadzone zostaje na rynek z układem napędu na cztery koła, zwiększonym prześwitem i usprawnionym układem hamulcowym, który poradzi sobie z wszelkimi utrudnieniami na drodze. Alltrack 4Motion to auto częściowo samosterowane. Wyposażono je też w reflektory IQ.LIGHT, które zapobiegają oślepianiu nadjeżdżających z naprzeciwka kierowców.

– Reklama –

Tagi:Media polonijneMedia SkandynawiaPolonia SzwecjaPolonia w SzwecjiSkandynawiaSkandynawia informacjeSkandynawia wiadomościszwecjaszwecja ciekawostkiszwecja flagaSzwecja imigranciSzwecja informacjeszwecja kulturaszwecja mapaszwecja mapa googleszwecja pracaszwecja skrótszwecja unia europejskaszwecja walutaSzwecja wiadomościszwecja wikipedia
Poprzedni artykuł Norwegian: dodatkowe opłaty za bagaż kabinowy
Następny artykuł Szwecja. Statystyki śmiertelnych wypadków drogowych w 2019 roku

Może Ciebie zainteresuje

Nowy system kart bankowych w Szwecji – płatności możliwe także bez internetu

4 dni temu

Szwecja zaostrza przepisy: Zwolnienie warunkowe dopiero po trzech czwartych kary

4 dni temu

Ziemniaki i truskawki dla bezpieczeństwa narodowego. Hobbyści ogrodnicy stają się częścią obrony Szwecji

4 dni temu

UE może zablokować szwedzkie A-traktory dla 15-latków. ETSC ostrzega przed zagrożeniem

4 dni temu
©All Rights Reserved.
Witaj z powrotem!

Zaloguj się na swoje konto

Nazwa użytkownika lub adres e-mail
Hasło

Nie pamiętasz hasła?