poniedziałek, 24 lutego, 2020

Kampania Volkswagena: jeśli znajdziesz Passata ukrytego w górach, możesz go zatrzymać

Warto przeczytać

Systembolaget pozywa duńską aplikację do sądu.

Systembolaget, sieć sklepów mająca monopol na alkohol oskarża duńską aplikację mobilną o łamanie surowych przepisów krajowych dotyczących sprzedaży i reklamy napojów wysokoprocentowych.

Alarm powodziowy w kilku miejscowościach w zachodniej Szwecji

Halmstad to miasto portowe położone na zachodnim wybrzeżu Szwecji. Silne deszcze sprawiły, że Halmstad objęto stanem przedpowodziowym, a lokalne władze wzywają do...

Gmina Ronneby: większość przedszkolaków nie uznaje języka szwedzkiego za ojczysty

Gmina Ronneby na południu Szwecji. Lokalne władze odkryły, że w sześciu z dziewięciu tutejszych przedszkoli większość dzieci nie uznaje języka szwedzkiego za...

Sztokholm łączy siły na rzecz szybkich pociągów do Oslo

Region Sztokholmski połączy siły aby stworzyć „prostszą” linię kolejową i szybszą podróż pociągiem między Sztokholmem a Oslo. Decyzja w tej sprawie zapadła...

Spółka Volkswagen Group Sverige wpadła na pomysł nietypowej kampanii reklamowej. Polega ona na polowaniu: osoba która odnajdzie ukryty gdzieś w górach samochód Volkswagen Passat, stanie się jego szczęśliwym posiadaczem bez uiszczania żadnych opłat. Jeśli myślicie, że auto trudno byłoby skutecznie schować, jesteście jednak w błędzie.

We wprowadzeniu kampanii w życie uczestniczyła agencja marketingowa Nord DDB. Samemu przedsięwzięciu nadano nazwę „The No Show Room”.

Zasady „polowania” na okazję są proste. Volkswagen Passat ukryty został w specjalnie skonstruowanym miniaturowym salonie. Jest on oczywiście tajny. Osoba, która jako pierwsza wpadnie na trop nowego modelu Passata wygrywa samochód. Akcja trwa od 2 do 21 stycznia, a Volkswagen umieszcza na Instagramie różnego rodzaju wskazówki, które mogą okazać się pomocne w poszukiwaniach.

Kampania promowana jest telewizji. W spotach reklamowych wystąpiły m.in. Charlotte Kalla i Frida Karlsson – biegaczki narciarskie, medalistki w narciarstwie klasycznym. Odpowiednią widoczność zapewniono też kampanii „The No Show Room” w mediach społecznościowych.

Nowy model to Passat Alltrack 4Motion. Auto wprowadzone zostaje na rynek z układem napędu na cztery koła, zwiększonym prześwitem i usprawnionym układem hamulcowym, który poradzi sobie z wszelkimi utrudnieniami na drodze. Alltrack 4Motion to auto częściowo samosterowane. Wyposażono je też w reflektory IQ.LIGHT, które zapobiegają oślepianiu nadjeżdżających z naprzeciwka kierowców.

- Reklama-
- Reklama-

Więcej artykułów

- Reklama-

Ostatnio dodane

Sztokholm: 1,5-letni chłopiec zagrożony nożem przez dzieci

Policja w Sztokholmie poszukuje dzieci, które groziły nożem 1,5-letniego chłopca. Zgłoszenie nadeszło dziś o godzinie 16:59. Ojciec chłopca...

Najwyższy drewniany budynek mieszkalny

Ekologiczne rozwiązania w aranżowaniu wnętrz stają się w Szwecji normą. Co więcej, powstają całe budynki których projekt w 100 proc. opiera się...

Systembolaget pozywa duńską aplikację do sądu.

Systembolaget, sieć sklepów mająca monopol na alkohol oskarża duńską aplikację mobilną o łamanie surowych przepisów krajowych dotyczących sprzedaży i reklamy napojów wysokoprocentowych.

Coraz więcej imigrantów zasila populację Szwecji

Urząd statystyczny Statistics Sweden podaje, że w 2019 roku populacja Szwecji wzrosła o prawie 100 tysięcy. Oszacowano, że 73 proc. z tej...

Alarm powodziowy w kilku miejscowościach w zachodniej Szwecji

Halmstad to miasto portowe położone na zachodnim wybrzeżu Szwecji. Silne deszcze sprawiły, że Halmstad objęto stanem przedpowodziowym, a lokalne władze wzywają do...
%d bloggers like this: