Dwóch pracowników sklepu zostało oskarżonych o kradzież telefonów komórkowych, donoszą media w Karlskronie.
Podejrzenia pojawiły się, gdy kilku klientów skarżyło się, że nie otrzymali zamówionych towarów, które powinny być odebrane w punkcie odbioru przesyłek w lokalnym sklepie.
Pracownicy ochrony Postnord postanowili wysłać do sklepu pięć telefonów komórkowych wyposażonych w urządzenia śledzące i stwierdzili, że paczki nie zostały zarejestrowane zgodnie z obowiązującymi procedurami.
Kiedy pracownicy ochrony weszli do sklepu, opakowania z telefonami zostały otworzone, a telefony były zebrane w torbie. Pracownik sklepu próbował uciec, ale został zatrzymany przez pracowników Postnord i przytrzymany do czasu przybycia policji.
Mężczyźni byli początkowo podejrzani o dużą liczbę kradzieży, w tym zamawianie towarów dla sklepu, które jak twierdzili, nigdy nie zostały odebrane i dlatego zostały zwrócone. Jednak w kilku przypadkach zwrócone towary nigdy nie pojawiły się u dostawców. W sumie, według policji, w ten sposób zniknęły towary o wartości ponad pół miliona koron szwedzkich.
Obaj pracownicy sklepu byli początkowo podejrzani o kradzież na dużą skalę, ale akt oskarżenia obejmuje tylko pięć telefonów komórkowych. Oboje zaprzeczają, jakoby popełnili jakiekolwiek wykroczenie.
- Jak podróżować taniej w momencie słabej korony szwedzkiej?
- 70-latek ukarany dopłatą podatkową za nieprawidłowe informacje
- Szwedzka Agencja Podatkowa odmawia odliczenia kosztów weterynaryjnych labradora
- Fałszywe adresy w Szwecji: problem rosnący wraz z kryzysem mieszkaniowym
- Kobieta zarobiła 570 000 SEK na OnlyFans – teraz musi zapłacić podatek