Bądź mikołajem dla swoich pracowników

176

72% pracodawców regularnie przygotowuje świąteczne atrakcje dla swoich pracowników. 65% – organizuje uroczystą kolację, 22% – kupuje upominki. Większość szefów uważa, że dawanie prezentów od firmy jest bardzo dobrą formą motywowania.

„Świąteczne podarunki tworzą miłą atmosferę w firmie i sprawiają, że zatrudnione osoby czują się docenione. Zadowolony pracownik jest zmotywowany do efektywniejszego działania. Nastawia się również na długotrwałą współpracę. Dzięki temu firma zyskuje kadrę, na której może polegać, i nie ponosi kosztów częstych rekrutacji” – mówi w wywiadzie z serwisem infoWire.pl Agnieszka Kozakiewicz z firmy GoWork.pl.

Najpopularniejszymi podarunkami dla pracowników są bony – wręcza je co trzeci pracodawca. Co czwarty decyduje się z kolei na przyznanie premii uznaniowych. „Coraz częstszymi prezentami stają się bilety na imprezy kulturalne oraz indywidualnie dopasowane kursy i szkolenia. Podczas planowania świątecznych upominków warto wziąć pod uwagę zmieniające się potrzeby pracowników oraz sytuację gospodarczą. Dobrze jest monitorować, czego zatrudnione osoby naprawdę oczekują” – uważa ekspertka.

- Reklama -

Komentarz

Bądź pierwszym który skomentuje

avatar
wpDiscuz